Zadzwoń do nas

Dziś jest piątek 29 marca 2024
logotyp Iceland, Liechtenstein, Norway grantsflaga Unii Europejskiej

Biuro ds. Informatyki i Telekomunikacji działa w oparciu o wieloosobowe stanowisko do spraw
informatyki, komputeryzacji i telekomunikacji.
Do zakresu działania Biura ds. Informatyki i Telekomunikacji należy w szczególności:
1) nadzór, utrzymanie i konserwacja sprzętu komputerowego w Urzędzie;
2) administracja strukturalnej sieci komputerowej Urzędu;
3) utrzymywanie strony internetowej http://www.zywiec.pl i http://www.bip.zywiec.pl oraz
współdziałanie w tym zakresie z:
a) Sekretarzem Miasta;
b) Wydziałem Organizacyjnym;
c) Biurem Obsługi Burmistrza Miasta;
d) Biurem Rady Miejskiej;
4) nadzór i utrzymywanie oprogramowania komputerowego, z którego korzysta się w Urzędzie;
5) archiwizacja danych;
6) nadzór nad siecią telefoniczną w Urzędzie,
7) wdrażanie nowych rozwiązań teleinformatycznych w Urzędzie;
8) współdziałanie z Administratorem Bezpieczeństwa Informacji w zakresie określonym odrębnym
Zarządzeniem;
9) współdziałanie z Sekretarzem Miasta oraz Samodzielnym Stanowiskiem ds. Kancelaryjnych i
Archiwum Zakładowego w zakresie wprowadzania i doskonalenia informatycznych narzędzi
wspomagających obieg dokumentów w Urzędzie;
10) przygotowywanie budżetu teleinformatycznego;
11) administracja systemem obiegu dokumentów (SOD) w Urzędzie (w ramach SEKAP);
12) udzielanie wsparcia osobom i podmiotom, zakładającym elektroniczne skrzynki kontaktowe w
ramach SEKAP;
13) nadzór i eksploatacja aplikacji ePUAP;
14) utrzymywanie i rozwój łączności teleinformatycznej między Urzędem, a:
a) jednostkami organizacyjnymi Miasta Żywca;
b) instytucjami kultury działającymi na terenie Miasta Żywca;
c) spółkami z większościowym udziałem Miasta Żywca;
15) utrzymywanie i rozwój sieci HOT SPOT na terenie Miasta Żywca (w tym nadawanie loginów i
haseł użytkownikom);
16) utrzymanie i eksploatacja WIMAX,
17) administracja panelem statystycznym;
18) administracja aplikacjami wyborczymi;
19) aktualizacja bazy geodezyjnej;
20) obsługa systemu powiadamiania mieszkańców przez SMS;
21) prowadzanie spraw związanych z wyrabianiem podpisów elektronicznych na potrzeby Urzędu;
22) utrzymanie monitoringu miejskiego;
23) przygotowywanie prezentacji multimedialnych na potrzeby Urzędu.

Facebook
Poleć stronę