Zadzwoń do nas

Dziś jest czwartek 25 kwietnia 2024
logotyp Iceland, Liechtenstein, Norway grantsflaga Unii Europejskiej

Wydział Organizacyjny działa w oparciu o następującą strukturę:

1) wieloosobowe stanowisko pracy – Kancelaria ogólna – Biuro Podawcze;
2) wieloosobowe stanowisko ds. administracyjno-gospodarczych i wewnętrznych;
3) stanowisko ds. pracowniczych.
Do zakresu działania Wydziału Organizacyjnego należy w szczególności:
1) w zakresie organizacji i spraw kancelaryjnych:
a) zapewnienie sprawnej organizacji i funkcjonowania Urzędu;
b) prowadzenie kancelarii ogólnej - Biura Podawczego;
c) zapewnienie warunków obsługi obywateli przez Urząd;
d) w razie potrzeby organizowanie dyżurów w Urzędzie;
e) prowadzenie obsługi centrali telefonicznej;
f) zamawianie pieczęci na potrzeby Urzędu oraz prowadzenie ich ewidencji;
g) wykonywanie zadań związanych z organizacją wyborów:
- Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej;
- do Sejmu i Senatu Rzeczypospolitej Polskiej;
- do Parlamentu Europejskiego;
- do Rady Miejskiej w Żywcu;
- Burmistrza Miasta Żywca;
i współdziałanie w tym zakresie z Krajowym Biurem Wyborczym;
i) wykonywanie zadań związanych z organizacją referendów i współdziałanie w tym zakresie z
Krajowym Biurem Wyborczym;
2) w zakresie spraw administracyjno – gospodarczych:
a) zaopatrywanie Urzędu w środki trwałe, przedmioty nietrwałe oraz materiały biurowe (wedle
zapotrzebowania) oraz prowadzenie konserwacji sprzętu biurowego (z wyłączeniem sprzętu
komputerowego i telekomunikacyjnego);
b) zarządzanie budynkami administracyjnymi Urzędu, gospodarowanie lokalami biurowymi
ogólnoużytkowymi w tych budynkach oraz prowadzenie spraw bieżących remontów;
c) utrzymanie czystości i porządku w budynkach administracyjnych Urzędu;
d) zapewnienie sprawnego funkcjonowania instalacji technicznej w budynkach Urzędu;
e) zapewnienie ochrony budynków administracyjnych Urzędu przed kradzieżą i pożarem oraz
zawieranie umów o ich ubezpieczenie;
f) prowadzenie spraw związanych z transportem własnym;
g) zabezpieczenie i aktualizacja informacji w Urzędzie;
h) prowadzenie gospodarki środkami wydzielonymi w budżecie na działalność Urzędu (papier,
telefony, prenumerata, opłaty pocztowe itp.);
3) w zakresie spraw pracowniczych:
a) przyjmowanie i zwalnianie pracowników Urzędu oraz prowadzenie dokumentacji pracowniczej;
b) prowadzenie teczek akt osobowych kierowników i dyrektorów jednostek organizacyjnych
Miasta Żywca;
c) prowadzenie teczek akt osobowych dyrektorów instytucji kultury, działających na terenie
Miasta Żywca;
d) organizowanie szkoleń pracowników oraz ocena ich efektywności;
e) organizowanie okresowych badań lekarskich pracowników;
f) prowadzenie spraw związanych z dyscypliną pracy w Urzędzie;
g) współdziałanie z Wydziałem Finansów i Budżetu w gospodarowaniu etatami i środkami na
wynagrodzenia;
h) prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych
i współdziałanie w tym zakresie z Wydziałem Finansów i Budżetu;
i) współdziałanie z Samodzielnym Stanowiskiem Służby BHP;
4) w zakresie spraw wewnętrznych:
a) nadzór merytoryczny nad stronami www.zywiec.pl oraz www.bip.zywiec.pl w zakresie
umieszczanych tam informacji, dotyczących wewnętrznej organizacji Urzędu i zapewnieniem
dostępu do aktów normatywnych;
b) współdziałanie z Sekretarzem Miasta w zakresie realizacji zadań związanych z wewnętrzną
kontrolą administracyjną;
c) prowadzenie spraw związanych z członkostwem Miasta Żywca w stowarzyszeniach gmin (miast)
i powiatów w zakresie nie zastrzeżonym do właściwości innych wydziałów;
d) współdziałanie z Administratorem Bezpieczeństwa Informacji w zakresie określonym odrębnym
zarządzeniem.

Facebook
Poleć stronę